sobota, 14 stycznia 2012

Startuję czyli moja chustowa historia

Moja przygoda z chustami zaczęła się po urodzeniu się mojej drugiej córeczki. I trwa do dziś czyli już ponad 20 miesięcy. Noszenie córy jest dla mnie olbrzymią przyjemnością, a córa z radością wita chustę lub nosidło na spacerze i z wielką chęcią wtula się we mnie, gdy tego potrzebuje.

Swoją pasję chustową postanowiłam przekazywać innym rodzicom i  by móc to robić z jak największą korzyścią dla rodziców i dzieci, odbyłam szkolenie na doradcę noszenia dzieci, które ukończyłam w grudniu 2011 roku i od tamtego dnia jestem doradczynią Akademii Noszenia Dzieci


1 komentarz:

  1. Witaj Małgosiu:) dziękuję za wizytę i proszę o jeszcze -hihi. Co do Twoich chust - szkoda, że moje dzieci już noszą swoje dzieci , bo taka bliskość w chuście musi być dla obu stron bardzo miła choć chyba bardzo ciężka:)

    OdpowiedzUsuń